Kissa

Kissa

lauantai 1. helmikuuta 2014

Elokuvissa ja fiiliksiä!

Saatiin joululahjaksi leffaliput paikalliseen elokuvateatteriin. Ja tänään sitten käytimme ne. Olen pitkään halunnut mennä katsomaan Frozenin ja nytten mentiin katsomaan sitten se. Elokuva ei ollut yhtä hyvä kuin olin ajatellut. Mutta kyllä sen katsoi. Liikaa oli laulukohtauksia. Niistä en ole ikinä kovin välittänyt. Leffaeväänä mulla oli vichyä ja proteiinipatukka. Ja voi että kun teki mieli popcornia. Se vaan kuuluu elokuviin!

Dieettiä on kohta viikko mennyt. Ja nyt alkaa tekemään tiukkaa. Vielä olisi viisi viikkoa jäljellä. Ja jo nyt tekee tiukkaa. :) Muuten menisi varmaan ihan hyvin, mutta se on vähän vaikeeta kun poikaystävä ostaa sipsejä, suklaacroisantteja, lihapiirakoita jne. Mutta oli hän ihana kun osti minulle kaupassa käydessä tsemppaus kukkasen pitäessäni älämölöä hänen ostoksistaan. Mutta hammasta purren mennään. Itselleni ostin tänään sitten taas lehden palkkioksi. Olen heikkona lehtiin. Onko muita? =) Kahvin makuun olen jo tottunut mustana. Yksi kaveri sanoi, että kun seitsemän kertaa maistaa jotain tiettyä makua, siitä rupee tykkäämään. Ehkä mulla on käynyt kahvin suhteen näin.

Lauantai-illan huumaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti