Kissa

Kissa

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Superdieetin kolmas päivä

Eilen en saanut tehtyä kotireeniä. Olin jotenkin kauhean väsynyt. Vaikka nukuinkin päikkärit. Mutta menimme poikaystävän kanssa illalla 57 minuutin (tarkalleen :) kävelylenkille tasaisella sykkeellä. Tänään on lepopäivä liikunnasta. Kävimme naapurikaupungissa kaupassa ja sieltä ostin Fastin minttusuklaan makuista puddingia. Puddingia olen kerran ennenkin syönyt urheiluhullun kaverini luona. Ja se oli jännällä tavalla hyvän makuista. Ja shakerin. Se tulee käyttöön sitten kun mulla on varaa ostaa palautusjuomaa. Aion mennä tämän dieetin läpi ilman lisäravinteita, koska mulla ei ole varaa tällä hetkellä ostaa niitä. Mutta yksi tuttuni oli myös niin tehnyt ja hän oli pudottanut 6 viikossa 13 kiloa ilman lisäravinteita.

Tänään oli eka kerta koko dieetin aikana kaupassa kun teki tiukkaa. Olen siis ollut jo huomenna tulee kolme viikkoa laihdutuskuurilla. Ensin karppasin ja sitten siirryin Fitfarmin superdieettiin. Niin siis kaupassa teki mieli herkkuja: suklaadonitseja, suklaata, jäätelöä ja vaaleaa leipää. Sekin tuntuu jo ihan herkulta. :) On se vaan niin hyvää. Ja kun poikaystäväni soi välipalaksi hampurilaisia ja trippimehua. Niin olin ihan kiukkuinen. Mutta kai tää tästä. Lopussa kiitos seisoo. Hope so! Palkitsin itseni tulppaanikimpulla ja ostin tarvittavat aineet kanasalaattiin ja maitorahkaa. Hyvä minä! Eniten "kauhulla" odotan poikaystävän siskon ristiäisiä, jotka ovat tässä helmikuussa. Ja mun pitää vielä leipoakin sinne vielä mokkapaloja... Että mitä sanon muille jos joku ihmettelee että miksi vedän proteiinipatukkaa tai syön omenaa kun muut herkuttelevat. Sitten on vielä tulossa omatkin synttärini tän dieetin aikana. Mutta jo yksistä syntymäpäivistä selvitty, ja söin silloin omenan ja join kahvia. En koskenut herkkuihin ollenkaan. :)

Mutta tässä tällaista tällä kertaa! Kyllä se siitä!

Dieetti palkkio kimppu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti