Kissa

Kissa

tiistai 18. helmikuuta 2014

Superdieetin neljäs viikko!

Elikkäs eilen alkoi rupeamani taipaleen neljäs viikko. Aika tiukka on ollut viime ja tämä viikko. Siis ruokailujen suhteen. Ja sunnuntaina oli poikaystäväni siskon lapsen ristiäiset, niin voi että kun teki mieli herkkuja. Kaikkea hyvää oli tarjolla. Mutta pysyin lujana ja mulla oli mukana proteiinipatukka. Sitä sitten mussuttelin ja join mustaa kahvia. Kukaan ei onneksi kysynyt mitään, että miksen syö tarjottavia ruokia. Olin vähän varautunut siihen. Mutta huh!

Eilen ostin vasta Fast Whey 100 palautusjuomaa. Jota olisi tämänpäiväisen salitreenin jälkeen pitänyt juoda. Mutta unohdin. Olen koko ajan tehnyt samaa saliohjelmaa. Ja ylihuomenna ystäväni tulee näyttämään mulle uuden saliohjelman superdieetistä. Pikkuhiljaa kytien olen alkanut tykkäämään salilla treenaamisesta. Ja nyt kun vaihdettiin siihen uuteen saliin niin on ihan eri meininki kuin vanhalla kyttäyssalilla. :) Poikaystävänikin on alkanut kanssani käymään lenkillä ja salilla.

Nytten iltapalaa ja löysin uuden kotiblogit lehden, jonka pariin siirryn seuraavaksi!

Zemppiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti